Gmina Mikołajki Pomorskie

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

XXIV Sesja Rady Gminy Mikołajki Pomorskie, która odbędzie się dnia 30 maja 2017 roku o godz. 1400 w sali Gminnego Ośrodka Kultury w Mikołajkach Pomorskich przy ul. Szreibera 14.  

Porządek obrad XXIV sesji:

1. Otwarcie.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Przedstawienie porządku obrad.

4. Przyjęcie protokołu z XXIII Sesji Rady Gminy Mikołajki Pomorskie.

5. Rozpatrzenie sprawozdania rocznego w wykonania budżetu Gminy Mikołajki Pomorskie za rok 2016 oraz dyskusja.

6. Przedstawienie przez przewodniczącego wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium wójtowi.

7. Przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej:

a) o przedłożonym sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Mikołajki Pomorskie za 2016 rok;

b) o wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Mikołajki Pomorskie z tytułu wykonania budżetu gminy za 2016 rok;

8. Podjęcie uchwał:

a) w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu gminy za 2016 rok;

b) w sprawie udzielenia absolutorium dla Wójta Gminy Mikołajki Pomorskie z tytułu wykonania budżetu gminy za 2016 rok;

c) zmieniająca uchwałę w sprawie dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego, wprowadzonego ustawą – Prawo oświatowe;

d) w sprawie wyrażenia zgody na przeznaczenie nieruchomości do dzierżawy na okres dłuższy niż 3 lata stanowiącej własność Gminy Mikołajki Pomorskie oraz wyrażenie zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia tych umów;

e) uchylająca uchwałę nr XXII/145/2017 Rady Gminy Mikołajki Pomorskie z dnia 16 lutego 2017 r. w sprawie ustalenia wysokości diet dla sołtysów;

f) w sprawie ustalenia diet dla sołtysów na terenie Gminy Mikołajki Pomorskie;

g) w sprawie zmian budżetu gminy Mikołajki Pomorskie na rok 2017;

h) w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Mikołajki Pomorskie na lata 2017- 2026.

9. Sprawozdanie wójta z działalności w okresie międzysesyjnym.

10. Interpelacje i zapytania radnych oraz odpowiedzi.

11. Wolne wnioski i informacje. 

12. Zakończenie sesji.